Vecka 30 (29+0)

Ja ännu en vecka har passerat och jag kan inte fatta att jag snart bara har 10 veckor kvar till bf! Liten är fortfarande en väldigt aktiv bebis som ofta ska lägga foten under mammas revben, det uppskattas inte av mig! När jag försöker knuffa bort foten får jag istället en spark på revbenet.
'
Sammandragningarna fortsätter och har blivit väldigt kraftiga och idag igen kände jag det där trycket neråt så jag åkte in till förlossningen och blev undersökt, fick ligga med ctg och göra ultraljud för att kolla till henne där inne, men allt såg bra ut. Anledningen till alla dessa sammandragningar är för hon är så himla aktiv där inne så det är hon som sätter igång sammandragningarna :) Får väl bara hoppas hon inte tänker va så här vild när hon kommer ut, för då har jag fullt upp :)
'
Dagens mage 29+0
'
Nikita i magen vecka 29+0

Kommentarer
Thakock Skrev:

Nu är magen nog lika stor tycker jag. =)



Jäkla bebis...Skrämma dej så där! =P

2011-11-19 @ 16:39:20
URL: http://briadlover.blogg.se/
Hanna Skrev:

Vilken skillnad!:)

2011-11-19 @ 21:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: