Vecka 29 (28+2)

Inte ens 12 veckor kvar till bf, helt otroligt så snabbt det går! Liten är fortfarande ganska snäll mot både kissblåsan och revbenen men är det nått hon ska sparka eller slå på så är de revbenen :) Sitter jag och lutar mig framåt får jag nästan jämt en spark på revbenen. Annars mår jag fortfarande väldigt bra, kan ha alla mina kläder fortfarande och har ökat 5kg sen start, inte alls mycket med tanke på att jag gick upp 17kg med Nikita. Vi va hos barnmoskan förra veckan och hon tycker att magen är jätte liten men vi ligger mitt på kurvan och bebis hjärtslag låg på 130 slag/minut.
'
Jag njuter verkligen av graviditeten, mer än jag gjorde med Nikita för jag vet hur man saknar den där stora magen och dom där mysiga sparkarna sen, men jag längtar som en tok efter lilla bebis! Har gått igenom Nikitas bebiskläder och rensat ut vad lillasyster ska få ärva, jag kan verkligen inte förstå att Nikita kunnat ha dom där pyttekläderna, och att jag snart kommer ta på en bebis dom där söta små kläderna :)
'
Dagens boll vecka 28+2
'
Nikita i magen vecka 28+0

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vilken söt mage! Och skönt ni mår bra och du kan njuta av tiden! =)

2011-11-13 @ 18:11:19
URL: http://briadlover.blogg.se/
Foto, design, vardag - 16 år och mamma Skrev:

Så söt liten mage!

2011-11-18 @ 20:07:03
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: