Vecka 28 (27+0)

Nu är vi inne i tredje trimestern och jag mår fortfarande väldigt bra, men går jag för fort får jag ont på sidan av magen. Några sparkar mot kissblåsan eller revbenen har jag inte fått än men det är nog inte långt kvar innan jag får en spark på revbenen för livmodern är nästan där :) Riktigt vild tjej är hon, Nikita var mycket lugnare när hon låg i magen. Magen har exploderat tycker jag och nu är jag nog större den här gången än med Nikita :)
Magen vecka 27+0
Hade ingen bild i arkivet från 27+0, alla bilder med Nikita i magen ligger på en hårddisk som inte är våran :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Ihhh! Snart snart! =D

2011-11-04 @ 13:30:17
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: