Tillbaka i Norrköping

Bloggen blir rätt tråkig när jag varken kan uppdatera när jag vill och inte kan ladda upp bilder, men en liten uppdatering från vårt liv kommer här :)

Nu är vi tillbaka i Norrköping igen, jag trivs verkligen här, både hos min bror och hos Eliin! Har intresseanmält mig på 2 lägenheter och idag säger jag upp min lägenhet i hemma och hoppas på att kunna flytta i mars. Jag vill verkligen inte va kvar i den där hålan längre.

Eliin har lärt Nikita säga tja och hon kan nästan säga eliin. Det har varit nästan eliin ett par gånger men oftast är de ea eller lea som betyder Linnéa :) Det kallar hon fortfarande bebis för i magen och när jag säger hennes namn säger hon nej lea :) Hon vill helt enkelt att hennes lillasyster ska heta lea :)

Trotset har lugnat ner sig och det är så skönt! Men ibland kommer det fram men inte alls lika jobbigt som innan, hon tycker verkligen om eliin och kan gå fram och pussa och krama henne bara sådär, men lyssnar sällan på henne när hon säger till :)

Fyllt år har jag med gjort, en helt underbar födelsedag och hela min familj var hos mig och firade mig med tårta och paket :) Så ja helt plötsligt är man 22, gift och ligger i skiljsmässa, har barn och är gravid igen, ensamstående 2barnsmamma vid 22 års ålder var väl inget man planerat direkt, men livet blir ju inte riktigt som man planerar :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Nee livet blir aldrig som man vill. Men du har barnen iallafall =D



Då blir det snart flytt då! =D

2011-11-02 @ 12:24:52
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: