Norrköping

Nu är vi tillbaka hos min fina bror igen, men blir inte lika långvariga den här gången, antingen åker vi hem imorgon eller på tisdag. Nikita känner igen sig när vi närmar oss här, då säger hon stumpen flera gånger och edde som betyder fredde och dotta, som är råttorna :) När vi går mot Eliin känner hon också igen sig och säger Eliin flera gånger :) När blev hon så stor?
'
Igår fick Nikita leka av sig ordentligt, trots att hon inte sov middag somnade hon sent så hon var nog övertrött, men så glad :) Först lekte vi med Zeline och Linnéa, sötaste barnen i världen är dom 3 alltså, dom pussar och kramar varandra och leker jätte bra nu för tiden, sen gick vi till ÖF och lekte och tillbaka till Zeline och Linnéa efter de, sen när vi varit där mer än halva dagen gick vi bort till mamma och Nikita lekte med mina småsyskon. Men idag var hon iaf trött :) Men hon har fortfarande inte varit gnällig, skönt de!
'
Kameran glömde jag hemma och jag har verkligen blivit jätte dålig på att ta kort, jag har klippt av Nikitas hår och först försvann lockarna, men det räckte med att duscha en gång så kom dom tillbaka, de har jag inte ens tagit bild på och det var kanske 2 veckor sen jag klippte av hennes hår, fy på mig så dålig jag blivit!
'
Men nu har jag skaffat mig internet iaf så jag kan surfa även när jag är hemma. Häromdagen höll jag på att bryta ihop, inga pengar på telefon, inget internet och sitter och tittar på tvn, det knastrar till och det blir myrornas krig, jaha där gick tvn sönder med tänkte jag, men som tur var kom bilden tillbaka efter typ 5 minuter.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch stackare! Det blir bättre när ni får flyttat! =)

2011-11-27 @ 16:38:34
URL: http://briadlover.blogg.se/
cicci Skrev:

Hihi tack.. Din bula är fin den me :-) jag vet faktiskt inte om ja är större. Dags att jämföra lite bilder kanske. De får bli kvällens syssla snart när ja slängrr mig i soffan me datorn och slappnar av för kvällen.. :-)

2011-11-28 @ 21:12:32
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: