Mitt älskade lilla barn

Jag kan inte säga annat än att jag är så otroligt stolt över min fina lilla flicka, mitt lilla barn! Hon är så hjälpsam och mysig, varje gång vi ska gå ut någon stans ska hon pussa alla som är där och pussa på massa konstiga saker, ibland spisen, ibland mattan, haha :) Hon är bara för härlig som fyller upp mina dagar med mycket skratt och lycka! Hon lär sig nya ord varje dag och det är lätt att förstå vad hon menar.
'
Hon har nu åkt tåg för första gången i sitt liv, hela vägen till Norrköping och sen hem igen :) Jätte duktig var hon på tåget och satt snällt och stilla mest hela tiden. 2 nya hörntänder uppe har kommit upp, har inte märkts på henne alls den här gången, skönt!
'
Det absolut bästa som finns är du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: