Vårbilder

Vi gick ut så fort Nikita vaknat, men Nikita ville inte gå, inte sitta och titta på saker eller gunga, så vi gick bort till mamma och lekte istället. Vi var ute nästan hela tiden vi va där, mycket roligare o ha någon att leka med ute :) Nikita fick hoppa stutsmatta för första gången, det var ren lycka i hennes ögon när hon börja hoppa och hon skratta högt, helt underbart! :) Såg dom första vårblommorna, som Nikita förstörde! :) Så fort vi kom innanför dörren ville jag gå ut igen, så härligt det varit ute idag! När vi gick bort till mama tog jag inte med mig vagnen, det var helt vindstilla och sol och jag hade en tunn tröja och vårjackan på men svettades!



Vilken glädje att få hoppa studsmatta! :)
Nikita skulle inte ha mössa idag, och det behövdes inte heller, helt vindstilla och skönt ute! :)


Nikita hitta en boll som hon bar och sparka på! :)


Sen gick vi in och åt lite mat, sen ut för att leka igen, denna gång med mössan! :) Nikita hittade mossa också!


Jag älskar dig mitt lilla hjärta! ♥


Och det fanns en katt här också! Lilla fina kissen :)


Så fort vi kom innanför dörren ville jag ut igen, men jag ville inte gå ut själv och Nikita verkade inte så sugen på att gå ut igen eftersom hon sprang iväg när jag skulle klä på henne, så vi lekte inne resten av kvällen. Jag hade dessutom städhjälp, hon hittade papper på golvet så hon börja torka av tv-bänken, min hjälpsamma lilla tjej :)

Vi har verkligen haft en underbar dag, hoppas på en lika bra imorgon igen! ♥



Kommentarer
Thakock Skrev:

Vilken underbar dag ni haft! =D



Och jätte fina bilder, speciellt dom på studsmattan! =D

2011-03-31 @ 18:55:01
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: