God natt!

Tiden sprang förbi idag också, tycker inte om hur fort tiden går! Snart kommer jag ha en tonåring här hemma som bara trotsar! :) Vi kom aldrig bort till mamma ikväll, efter napen Nikita tog blev hon gnällig och trött så vi stannade hemma och lekte istället. Hon va i köket med mig i 5 minuter när jag gjorde nått, och när jag tittar ner på golvet har hon öppnat flera skåp och lådor och slängt ut innehållet, va snällt när man precis städat där ;) Men det är sååå sött! Haha!

Nu ikväll kom jag på att vi köpte en gardin vi skulle ha till sovrummet från början, men vi behövde en till som aldrig blev av att köpa, men nu kom jag på att jag skulle göra dukar av den istället, en till köket och en till vardagsrummet, blev riktigt bra faktiskt! På vardagsrumsbordet har jag inget så det ser lite tomt ut, vet bara inte vad jag ska ställa där än. Men köket blev riktigt bra tycker jag :)


Nu ska jag gå och sova, god natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: