Gravid igen!

Dålig på att skriva i bloggen nu för tiden, men ville bara skriva om graviditeten men ville hålla det hemligt tills iaf alla i våran närhet vet om det. 9+5 idag så visst finns det fortfarande chans för missfall men jag har bestämt att det inte ska bli så :) I slutet av Juli ska vi på ul och göra kub och jag längtar! :)

Haft tur den här gången med, till och med ännu mer tur. Med Nikita var jag supertrött, ont i magen hela tiden, mådde illa från vecka 6-11 men den här gången har jag bara mått lite illa till och från, däremot har jag varit jätte känslig mot dofter och mått illa av typ alla dofter. Men nu har det också lagt mig och jag känner mig knappt gravid alls, förutom humörsvägningarna som heter duga :) Men det kommer väl så jag njuter så länge det varar :)

Redan en tjockismage vecka 9+0 tagen i världens skitigaste spegel ;)

Annars har vi mest bara njutit av att det äntligen är sommar, och nästa vecka börjar andrés semester. Nikita har tagit sitt första dopp i sjön och hon älskar det! Hon blir arg när hon inte får bada länre och ska springa ner till vattnet med eller utan mamma, till vattnet ska hon :)

Kameran blir vilandes också nu, det tycker jag mindre om! Har inte tagit alls många bilder på flera veckor! Men
några har det iaf blivit :)

Nikita älskar sin docka, vagn och nalle :) Igår höll hon stenhårt i en docka när vi skulle gå ut, hon vägra släppa den så hon fick ha med sig den då :)

Nikita älskar att prata i telefon, men pappas telefon är bäst, även att hon har en precis lika dan själv :) Hon pratar mer och mer, både riktiga ord men också sitt eget lilla språk :)

Nikita blev arg när jag skulle ta kort på henne i hennes fina klänning som är alldeles för stor så den får nog vänta tills nästa sommar :)

Ska börja rensa ut henne bodysar och allt i storlek 74 som nu börjar bli för litet, den storleken har hon haft 1 år så 80% av alla hennes kläder är i storlek 74. Men jag vann ett stort klädpaket på tradera som kom hem idag så det blir inte så tomt att rensa ut iaf :)

Kommentarer
Therese Skrev:

Grattis till bebisen i magen! Va roligt att ni ska ha en liten till. Det blir ganska tätt mellan dem med andra ord. Mysigt.



Va roligt att det kan skilja så mycket. Theo har redan börjat växa ur storlek 86. Haha. Vi har en stor klumpig kille:)



Hoppas du for fortsätta må bra under graviditeten. Kram

2011-06-30 @ 21:24:13
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Louise Skrev:

Grattis :-)

2011-07-01 @ 01:24:05
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Zandra Skrev:

AWWWWWWWWWWWWW, gud så kul! GRATTIS!! <3

Kram

2011-07-01 @ 14:54:12
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Thakock Skrev:

Åter grattis igen till nya bebben! =D



Och vilken mage redan! =D Så söt!



2011-07-01 @ 17:39:10
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

åååh grattis !!! fy vad roligt och mysigt :)

2011-07-02 @ 00:00:31
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/
Hanna Skrev:

Grattis:)

2011-07-02 @ 15:34:38
Thakock Skrev:

sv: Hahah ja det är några st som tänkt på mej vid det tillfället ;D Det är nog illa :P

2011-07-02 @ 18:17:26
URL: http://briadlover.blogg.se/
Nana Skrev:

Grattis! Det var så kul att följa dig med Nikita, och hon och min son kom ju samma dag dessutom. Ska bli kul att följa dig igen om du vill dela med dig ;) Själv skulle jag också vilja ha en till men avvaktar nog ett tag. Är ny på jobbet... Blir det förskola för Nikita nu, eller stannar du hemma hela tiden? lYCKA TILL! /Sanna i västmanland

2011-07-02 @ 19:37:53
Linn med Milia Skrev:

Grattis till bebis!! :) vad mysigt!! Jag väntar oxå min andra, är i v23 redan, tiden bara flyger förbi kan jag lova! Antar att du kommer få i slutet på jan el början på feb så då blir det ju två år mellan dina, alldeles lagom enligt mig! Hehe

2011-07-02 @ 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: