Underbara du ♥

Det finns nog ingen som ställer upp så på sin fru som andré gör just nu, helt underbar är han. Igår mådde jag jätte dåligt, spydde första gången under graviditeten och under tiden tog andré och åkte iväg med Nikita så jag fick vara själv, hade inte varit kul att ha Nikita skrikandes vid mig då. Sen när han kom hem ställde han sig och diska och laga mat till mig. Min underbara stora älskling!
Glömde skriva när bebis är beräknad såg jag, 27 Januari en vecka efter Nikitas 2 års dag. Bf datumen skiljer 5 dagar mellan Nikita och denna, Nikita va beräkand 1 februari, så jag hoppas den här tänker stanna tills februari för jag vill ha en februaribebis ;)

Längtar tills på torsdag, då kommer äntligen sandra hit, Nikitas gudmor :) Vi har nog inte setts sen Januari tror jag, jo vi mötte varandra i stan när vi va och handla men det var bara typ 5 minuter så jag saknar henne!

Imorgon ska vi på kalas, Linnéa blir redan ett helt år, helt sjukt va tiden går!! Vet inte vad vi ska ge henne, eftersom hon har en storasyster har dom hur mycket leksaker som helst, kläder, pussel och böcker så vet inte alls vad hon ska få :)

Inatt sov Nikita hela natten, hon vaknade 7.30 första gången på hela natten då fick hon välling och vi somna om till 10, skönt :) Har desstuom fått sova utan att kissblåsan väckt mig, kommer inte ihåg att jag kissade så här mycket när jag var gravid med Nikita, 2-3 gånger varje natt!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad gulligt av honom! =D Trevligt med sådana omtänksamma män. =)



Åhhhhhhh, tycker det ska bli så kul att följa dej igen =D

2011-07-03 @ 19:45:15
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: