Nikitas potträning

Det har ju verkligen gått över förväntan med hennes potträning och jag är förvånad! Hemma har hon aldrig blöja längre om hon inte ska dricka välling och eller sova. Hon sätter sig på pottan och kissar eller visar mig att hon vill kissa på pottan, hon kissar även på toan och båda är roligt. På pottan får hon hälla ut kisset i toan och spola, på toan får hon torka med papper och slänga i toan och spola och det är ju det roligaste med att ha kissat :) Bajsat har hon faktiskt gjort 1 gång på pottan, hon satte sig där utan att jag fråga och bajsa, men alla andra gånger händer det olyckor om hon inte haft blöja :) Hon har även kissat på Zelines potta när vi varit där och kissar på toan hos sin mormor.

Jag tror att även om vi får henne blöjtorr eller nästan blöjtorr så tror jag hon kommer backa i det när bebis kommer, så det är jag redan beredd på. Men visst vore det skönt och billigare att bara ha 1 blöjbarn :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Håller tummarna för att ni bara får ett blöjbarn då! =D

2011-07-29 @ 14:15:48
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: