Mys!

Åh igårkväll när jag höll på att somna la jag mig på magen och kände bebisen hur mycket som helst, kände den säkert i 2 minuter sen flytta den på sig. Men jag tycker inte det känns som fjärilsvingar eller en fisk som jag hört att det ska göra. Men det är väldigt svaga rörelser :)

Idag går vi dessutom in i ny vecka 13+0, äntligen. Har ju stått still på denna vecka i 2 veckor nu eftersom jag blev bakflyttad 6 dagar. Jag har fått må ganska bra hela graviditeten, illamående till och från i 2 veckor kanske och har inte mått illa alls sen vecka 8-9. Fortfarande känslig mot dofter och jag vill spy om jag inte håller andan när jag öppnar kylskåpet, andré känner inte den doften och jag har aldrig känt den förut men fy va hemsk den är :) Brösten har redan blivit mörkare och även precis vid naveln, får nog en såndär fin hormonrand snart :) Magen svullnar inte upp lika mycket längre och jag kan äta frukost utan att magen blir 3 gånger sin storlek :) Och jag bara älskar att vara gravid ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Härligt att läsa! =) Hoppas allt går bra. =)

2011-07-29 @ 11:25:33
URL: http://briadlover.blogg.se/
i min lilla lilla värld Skrev:

Kan du redan känna alltså??? Coolt

2011-07-29 @ 13:08:26
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: