Busfabriken

Idag gjorde vi premiären på busfabriken, så Nikita fick leka av sig ordentligt i 2½ timme. Det jag inte hade planerat var att jag skulle få så mycket motion, men jag fick klättra där inne överallt och åka rutschkana om och om igen :) Tur att jag inte är höggravid än tänkte jag ;) Men sammandragningar som bara den fick jag, hela bilresan hem hade jag sammandragning efter sammandragning, dom kom tidigt denna gången alltså, kommer inte ihåg alls när jag fick det med Nikita men tror det var mellan vecka 20-25. Vet inte varför men typ alla bilder blev suddiga, även om vi båda stog stilla. Men bilder blev det ju iaf :)



Åka rutschkana är alltid roligt, men sitta ner och åka ska hon inte göra :)


Sen hoppa hon på hoppmattan och hittade en liten springa att titta ner i :)


Vi klättrade överallt för att komma till den rutschkanan, och det gick jääätte långsamt ner, så när vi åkt ner springer Nikita upp halvvägs, hann inte stoppa henne, så sätter hon sig mitt i rutschkanan och åker en gång till, hjärtat i halsgropen ;)

Jag trodde Nikita skulle slockna på 2 sekunder i bilen när vi åkte hem, hon sov bara 20 minuter påvägen dit men så fel hade jag, hon är fortfarande vaken men nu börjar hon varva ner och somnar nog snart, välling drack hon bara någon klunk så hon somnar nog när hon dricker resten.

Har förresten känt bebisen idag igen, myyys! :) ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad roligt det ser ut att vara där! =D



Stackare...Du får vara rädd om dej och magen. =)

2011-07-28 @ 22:49:56
URL: http://briadlover.blogg.se/
Patricia, Wilja & Bebis! Skrev:

Va många och mysiga bilder du har tagit! <3

Som du sa, ibland börjar man undra varför man bloggar för alla idioter som finns! som tur är överväger alla andras ord mkt mer.

Jag reagerade på en liten text under din jätte fina mage!

Vet ni att ni väntar en pojke? :D STORT grattis isåfall till lillen.



När har ni ultraljud?



Kramar!

2011-08-09 @ 12:04:44
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: