2012-02-02

Det gick bra på ultraljudet igår, vi va kvar i stan till kvällen och då var vi hos min mamma tills vi gick hem för att sova så hann inte lägga upp bilderna igår :) Hjärtat slog och först låg den och sov, och när hon mätt klart så vakna den, helt underbart! Men det enda den gjorde då var att ligga och sträcka på sig och sen var det klart, ville aldrig att hon skulle bli klar :) När man precis fick syn på den fick jag tårar i ögonen! Efter ultraljudet kändes det mer verkligt, vi ska få en bebis till, ett till underbart barn! :) Blev bakflyttad 6 dagar så byter vecka på fredagar och har istället bf 2 Februari, wie! Jag ville bli bakflyttad 5 dagar för att få samma bf som med Nikita, men denna gången ska ungen stanna till februari också ;)

Första bilden sover den och andra bilden har den precis vaknat och man ser en hand :) 9 september är det dags för nästa ultraljud och som jag längtar!! :)

Magen 12+0 på morgonen inte ens druckigt ett glas vatten :) Men den har en väldigt konstig form på morgonen, ser finare ut på eftermiddagen :)

Jag fråga Nikita i morse om hon kunde ge bebis en puss, då lyfter hon upp min tröja och pussar på magen! ♥

Hon är jätte duktig med pottan, igår kissade hon till och med på toan. När vi va hos mamma och bytte blöjan testade jag sätta henne på toan och fråga om hon kunde kissa, och så glad hon blev när hon hörde kisset i toan, sen hoppa hon ner och titta i toan och var jätte glad, sen skulle hon sätta sig och kissa igen :) Och idag har hon bara kissat på pottan när vi varit hemma, hon har till och med kommit och sagt  till mig att hon behöver kissa, trodde aldrig det skulle gå så fort, men hon verkar ju absolut vara redo :) Min duktiga tjej!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Så underbara bilder! =)



Hur kommer det sig att ni inte vet könet än? Såg på FB,...Kan man inte se det så tidigt eller?



Vad roligt att hon är så duktig på pottan! Stora tjejen nu ju! =D

2011-07-22 @ 15:57:22
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Aha! Där ser man. Är det något du helst vill ha eller det spelar ingen roll? =)

2011-07-22 @ 17:52:25
URL: http://briadlover.blogg.se/
Linn Skrev:

Fin blogg!

Hur mår du ? :)

2011-07-24 @ 13:43:46
URL: http://linnhahne.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: