Rengöring med wow effekt?

Vi testade köpa nya våtservetter när vi va i stan sist, då såg vi inte att dom var parfymerade, jag köper aldrig parfymerade, och vi testade dom en gång, direkt fick Nikita röda prickar på hela rumpan, så istället använder jag dom för att torka av. Idag testade jag torka av spisen med dom, och det var verligen wow effekt, jag behövde inte ens gnugga, det försvann direkt! Och hur ska det kunna vara bra för en känslig bebis rumpa? Det tyckte jag var dåligt, däremot kommer jag använda dom när jag städar :) haha!

Min gnällfis fortsätter ha ont i alla tänder som ska komma upp samtidigt, hon har varit rätt så gnällig idag också. Idag fick hon både alvedon på tandköttet och panodil, och då verkade det funka iaf, för kort därefter fick jag tillbaka min nöjda glada tjej.


Även det ska hon göra själv, hihi. Hon doppade verkligen topsen i locket, som jag gjorde utan lock på och sen in i munnen, sötnos! :)

Borsta tänderna morgon och kväll med pyttelite tandkräm har hon börjat med också, först tyckte hon inte alls om det men nu så, och direkt efter ska hon borsta själv, och hon försöker verkligen göra likadant som jag gör! :)

Tänk att du snart är ett år, ett helt år! Jag minns hur jag så mycket längtade efter dig, tyckte alla fick sina bebisar nu, men inte jag! Det var en evighet till 1 februari då du var beräknad, jag var så trött på att vara tjock och hungrig hela tiden. Men att det skulle bli så fantastiskt, härligt och otroligt häftigt trodde jag aldrig! Att bli förälder, är absolut det bästa jag gjort!

Tack för att jag får vara DIN mamma älskade unge! ♥

Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf Skrev:

Men gud, får dom göra våtservetter med perfym i, det låter ju helt knäppt ! tänker dom inte på bebisens hud , den är ju dubbelt så känsligare en våran.



hehe okey varför då??

jag vill inte ha förstoringar tror det skulle se för fake ut på mig, men brösten är något jag alltid velat efter att kevin kom, innan var dom super fina och fasta och stora runda men efter barnet blir dom ju fan kärriga.



jaså, men då är nikita och pixie lika dana, Pixie har gott ner till ett mål på natten, 220 ml välling slukar hon. ammar du henne på natten då eller får hon välling?

kram

2011-01-17 @ 07:22:47
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Thakock Skrev:

Usch nej, det kan ju inte vara bra på ett barn faktiskt! Men bra att du har annan användning av dom. =)



sv: Hur kan du ha tråkigt? Du har ju en unge som kan underhålla dej ;D

Haha, nej bara skoja. Förstår att man kan ha tradigt ändå. =P

2011-01-17 @ 09:59:35
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Hahah, nej det var inte du =P



sv2: Haha, Nej det är klart.

2011-01-17 @ 11:53:07
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: