Så tydlig

Igårkväll fick jag för mig att jag skulle lägga i lite slingor i håret, andré fick faktiskt hjälpa till lite när man skulle få ut håret ur dom små hålen, jag trodde han skulle tvärvägra :) Däremot hade inte mitt hår återhämtat sig sen förra blekningen så jag bara nudda mitt hår och det lossna stora tovor. Så inatt sov jag med hårinpackning och nu har jag klippt bort det mest förstörda. Jag klippte även Nikitas lugg igår, typ 1 cm men bara luggen! :)

Nikita stog bredvid mig när jag klippte mig, och hon stoppa in nått i munnen så jag fråga vad hon hade i munnen, då tog hon ut de och kolla på de och slängde de på golvet, haha! :) När jag var klar tog hon min hand och gick bestämt ut i köket, ställde sig vid sin stol och börja smaska, någon var alltså hungrig :) Jag brukar inte ge henn frukost direkt när vi gått upp för då vill hon sällan ha.


(Jag städade visst aldrig under Nikitas stol igår, men till min ursäkt blir jag latare på helgerna;)..)
Andra bilden leker Nikita titt-ut :)
Sötnos!
Och anledningen till att hon har uppknäppt body är för jag frågade vart magen är, och då skulle hon visa magen och blir arg när hon inte fick upp tröjan för att visa, sötnos! :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Oj, stackare! Hur ser håret ut nu då? Är där något kvar?!? =O



Hahah vilken gullunge hon är! =D

2011-02-06 @ 10:54:46
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Haha okej! Det lät som det hade trillat av massa! =P

Haha, ja här hemma får man tala om när man varit hos frissan ;)

2011-02-06 @ 11:43:00
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: