Ny vecka!

Började med sovmorgon till 10! Skönt, men hon krånglade massor igårkväll. Hon somna runt 19 i vagnen, sen vakna hon efter 1 timme och var vaken någon timme, somna om i några minuter, vakna några minuter somna om igen och vakna. Hon somnade inte in i djup sömn förrens efter 22. Hennes hosta som spökade, och hennes näsa var jätte täppt, stackars min lilla! Vill att hon ska bli helt frisk nu!

Idag har jag iaf fått i henne mat! 3 falukorv bitar åt hon, när hon inte är sjuk äter hon unge fär 1-2 så det var ju super! Hon fick smaka ljummet te med honung i också, det va gott tyckte hon, och bra för hennes hals! :)

Städning är det enda vi planerat idag, nu när Nikita varit sjuk och väldigt klängig och krävande har man inte fått någon chans alls att städa, jag lyckades diska lite när hon bada, men hon vill inte bada så länge så hann inte diska upp allt! När hon sovit har hon sovit i soffan eller på någon av oss så jag hoppas hon låter mig få städa idag! :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad duktigt att hon åt lite ändå. =)

2011-02-28 @ 13:25:39
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: