Vecka 36 (35+0)

Herregud vad tiden går, vecka 35 helt sjukt ju! Inte ens 5 veckor kvar tills hon är beräknad och om 2 veckor är hon helt färdigbakad. Jag längtar som  en tok och har börjat tänka på förlossningen. Det känns som förlossningen skulle bli precis likadan som med Nikita men det vet jag att det inte blir, men en liknande förlossning vill jag ha iaf :)

Ont i ryggen har jag fortfarande och går jag längre sträckor får jag ont i höfter mage och rygg så nu känns det att jag är höggravid iaf :) Kraftiga förvärkar får jag också väldigt ofta, en del är så jag måste andas igenom dom, så kraftiga förvärkar hade jag inte med Nikita.

I onsdags var vi hos barnmoskan och magen är fortfarande liten men hade växt lite iaf, sf-måttet låg på 31cm och hjärtat 136 slag/minut. Ökat lite till i vikt hade jag med, där väger jag nu 63kg men min våg håller ju inte med deras våg :) Så skulle den vågen komma överrens med min skulle jag ökat 9kg sen start, och vid den här tiden med Nikita hade jag ökat 17kg, slutet av december var sista gången jag vägde mig med Nikita, då vägde jag 74kg.

Bild på magen kommer på måndag, är hos eliin i norrköping och kan inte sätta i minneskortet från kameran i hennes dator :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Det går verkligen snabbt! =D



Längtar efter att se om hon är lik Nikita! =D

2011-12-30 @ 17:00:11
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

Gott nytt år underbara söta du! =D

Kram

2011-12-31 @ 10:44:51
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: