Vecka 33 (32+1)

Igår gick vi ju in i ännu en ny vecka, men jag är i norrköping med kameran hemma så magbild blir det inte förrens imorgon.
'
Jag börjar faktiskt bli nervös när jag tänker på förlossningen nu, vem kommer jag ha med mig och vem kommer vara hemma med Nikita? Becca kommer med all sannolikhet följa med in på förlossningen, hon har ju gått igenom det 2 gånger själv och är så lätt att vara öppen med så jag tror hon är ett väldigt bra stöd på förlossningen, följer andré med eller inte vet jag inte än faktiskt. Det lutar åt att Nikita kommer vara hos Anders, med Zeline och Linnéa, han är helt otrolig med barn och hon är trygg där så då behöver jag inte tänka på hur hon har det när jag ligger där och har ont :)
'
Fortfarande mår jag väldigt bra, kan inte förstå egentligen hur jag knappt kan känna av graviditeten när jag leker med Nikita, bär omkring på henne och har världens mage. Men framåt kvällen börjar jag nu få ont i ryggen, men inte så konstigt eftersom jag bär fortfarande väldigt mycket på Nikita. Men jag lägger mig bara på spikmattan i 5 minuter så går det över, hur man kan leva utan en spikmatta förstår jag inte, jag älskar min! :)
'
Kommer fortfarande i mina kläder, och varje gång jag går förbi en spegel reagerar jag på hur stor magen har blivit, men egentligen hur fort har inte tiden gått? Jag har svårt att förstå att jag kommit över 30, alltså jag har varit gravid i 30 veckor och har som max 10 veckor kvar :) Men jag älskar min vackra mage och alla dessa buffar och knuffar man får därinifrån :) Jag älskar verkligen att va gravid men jag längtar som en tok efter lilla liten ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Så roligt att det snart är dags! =)



Låter som du planerat det bra!! =)

2011-12-10 @ 19:22:57
URL: http://briadlover.blogg.se/
joanna-livet med asperger syndrom Skrev:

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtar om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelde för hur det är att leva med Aspergers syndrom och att alla är lika värda trots bakgrund:)

Så besök gärna min blogg:) kram

och du kanske till och med vill göra ett bloglovin byte med mig?:)

2011-12-11 @ 21:07:20
URL: http://domkallarmighannes.com
i min lilla lilla värld Skrev:

Jag har varit dålig på att läsa här inne. Det ska erkännas. Så du och Nikitas papa är inte längre tillsamman?

2011-12-12 @ 22:41:13
URL: http://saratilling.se
Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen. Skrev:

Gud, veckorna verkligen bara rusar fram! Snart har ni lillasyster här <3 helt otroligt. Jag tänker också mycket på förlossningen nu! så mycket tankar och känslor. Framförallt så känner jag mig så positiv! De gick ju så fruktansvärt snabbt och smidigt med Wilja! så är livrädd att jag har målat upp en förfinad bild med Lillasyster och att den kommer spricka. Förstår du? hujjedamig att liggadär länge! vilket kan hända? Eller snitt.. ush! :/



svar:

haha! :D De är ju oftast så.. man tycker alla andra har de fint (så är jag också) men man får aldrig till de hemma själv! :D



KATTJÄKELN!

NEJ.

Svindyr, hårar, TRÅKIG, stenhård! Går inte att leka med, inte bära... nej, sämsta och dyraste köpet! hitta något annat. Menar de verkligen!!



Kram.

2011-12-13 @ 09:43:52
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: