Och hur gick det?

Hur gick det för Nikita att sova i sin säng hela natten? Inte bra, hon vakna efter 21 igen, fick välling och jag la henne i sin säng igen och hon somna om. va skönt tänkte jag, få sova ensam i sängen utan en unge fastklistrad, när jag precis skulle gå och lägga mig 23.30 vaknar hon igen, och då kände jag att jag orkar inte försöka få henne somna om i sin säng igen så hon fick lägga sig i min säng iaf.
'
Igår va vi i norrköping då fick hon också sova hos mig, men ikväll gör vi ett nytt försök, Nikita somnade på 10 minuter i sin säng och där ligger hon nu, får se om jag får sova ensam inatt eller om hon vaknar precis när jag ska gå och lägga mig igen :)
'

Kommentarer
Thakock Skrev:

Bara att kämpa vidare! =)

2011-12-20 @ 21:20:29
URL: http://briadlover.blogg.se/
Louise Skrev:

Kanske hjälper om hon har sin säng i ditt rum? :)



Leona sover i sin säng hela natten men vaknar runt 7 och ska över till oss, där hon somnar om till 9-10 :)

Fast hon får sova mellan oss när hon är sjuk, men jag sover jättedåligt då för hon ska också ligga klistrad på mig. Och rätt vad det är kan man få en fot i ansiktet :P

2011-12-21 @ 00:28:28
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen. Skrev:

Hej gumman! :)



Eftersom de kommer bli jäkligt tight imorgon, så vill jag passa på att skriva nu en sväng medans jag har tid. Vill önska er alla en jätte god jul :) <3 Hoppas att ni får en jätte fin dag tillsammans med familjen.



Massa Kramar från Wilja & familjen.

2011-12-23 @ 09:15:44
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: