Egen säng

Nu börjar vi om igen, men den här gången ska Nikita sova i sin säng hela natten och inte bara på kvällen tills jag går och lägger mig :) Men under en vääldigt lång tid har hon sovit hela tiden i våran säng eller somnat på soffan. Men nu så ska hon börja sova i sin säng, somna där och sova där hela natten. Jag måste få andas lite, hon ligger nästan på mig hela nätterna, jag knuffar bort henne och hon kommer igen så det blir nog skönt för båda två. Första kvällen och det tog 40 minuter innan hon somna efter hon fått välling och vi läst saga.
'
Fick hjälp med maten idag också, jag som hatar att laga mat blev väldigt glad av min lilla hjälp :) Nikita tog fram en stol och ställde framför spisen och fick vispa i såsen, det var riktigt kul tyckte Nikita. Hon blev lite sur när hon inte fick hjälpa till att salta och peppra såsen ;)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Skönt att få ha sängen för sig själv. Speciellt när lillasyster kommer sen. =)



Oj oj, kanske blir en kock av henne ;D

2011-12-18 @ 20:57:46
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv. Haha klart! Kommer upp och kör en lektion på ett par timmar sen är hon värsta kocken ;)

2011-12-19 @ 16:13:38
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: