Trötter

Idag var jag trött när Nikita började gnälla och vända på sig vid 7.30, försökte få henne o somna om men det gick inte. Hon har ju iofs sovit 12 ½ timme så får väl inte klaga då :) Dock så va de ju inte ihållande sömn utan hon har vaknat hur många gånger som helst, tror hon inte blivit helt mätt inatt. Väldigt tråkigt men finns inte så mycket jag kan göra åt de.

Det var ju synd att jag inte kunde sova för natten när jag somnade vid 20, det hade varit skönt! Istället gick jag och la mig närmare 1 och kunde inte somna, låg och vred och vände mig hur länge som helst innan jag somna.

Idag ska vi nog försöka ta oss till öppna förskolan, men här är det fortfarande snorigt och Nikita har också börjat hosta så vet inte om det är en så bra idé kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: