Tråkdag

Varför är alltid en söndag så himla tråkig? Man gör aldrig nått o känner sig extra trött och seg just bara för att det är söndag :)

Nikita vaknade vid 00 igårkväll och blev pigg och ville leka, jaja hon fick sitta och leka en halvtimme då sen gick vi och la oss, det är ju bra vanor hon får ;) Det blev inte riktigt lika tidigt som jag trodde, vid 8 ville hon inte sova längre, trött men det var andrés tur o sova så gick upp och Nikita var gnällig hela tiden, så vid 9 gick vi tillbaka till sängen, låg och böka till 10 och Nikita höll på att somna flera gånger men ville inte riktigt så då gick andré upp så jag fick somna om :) Hon somnade inte förrens efter 12 och hon brukar somna 2 timmar efter vi gått upp ungefär.




Men trött blev hon fort efter lite lek mitt i natten, så hon satte sig i mitt knä och kolla på tvn :)


När jag tos sista bilden tänkte jag direkt på den här, inte ens 2 månader och vilken tjockis! Min vackra unge ♥


Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf Skrev:

du, inte bra att låta henne leka på natten :O det är ett vanligt fel man oftast gör på natten. barnen måste veta att på natten sover man inte leker vare sig man vill eller inte, du kanske får ge henne välling och tvinga henne att ligga kvar och försöka somna om :)



hehe vad gulligt! magkänslan brukar oftast vara rätt :), dom sa att dom trodde vi väntade en tjej med pixie men när vi fråga Tror? då sa hon jag skulle inte sagt det om jag var osäker. :)

kramar.

2010-10-10 @ 18:10:46
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: