Stumpen och Nikita


Dom går väldigt bra ihop faktiskt, Visst stumpen har sagt ifrån 2-3 gånger när hon varit alldeles för närgången, men hon kan krypa över honom utan att han reagerar så :) Hon va så söt förut, fick det tyvärr inte på bild men hon la huvudet mot stumpen, det såg bara så mysigt ut :)


Hon blir helt galen när hon ser stumpen, hon reagerar inte alls så med andra katter :)


Klappa försiktigt :)



Och en liten puss också, vet inte hur många gånger hon pussat stumpen, men reaktioner får hon efteråt när hon har katthår överallt :)



Jag älskar mina små bebisar ♥


Kommentarer
Patricia Lindh Skrev:

Hej gumman! Tror jag missförstod ditt svar lite, ang de här om amning! Äter inte Nikita alls?, eller är hon bara kräsen? (tanke med att sluta amma.)



Ja, de är nog som du säger! att jag måste vara BORTA för att hon ska ta flaskan! jag har ju bara varit borta HÖGST i 5 timmar från Wilja på ja... 6 månader och en vecka! :P Och hon har RATAT flaskan. Men då ger ju Simon henne gröt eller nått istället, då är de inga problem.



Hon leker med nappar och flaska VARJE dag bara för att vänja sig vid dom! vatten dricker hon ur glas, och mugg med handtag på. Men att dricka välling eller ersättning spottar hon bara! :( Blir galen snart!



Tack för ditt tips, de hjälper verkligen. TACK!

Kram Patricia.

2010-10-06 @ 22:14:59
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: