Storstäd, på riktigt!

Min ork har försvunnit, den har varit bortblåst i över en veckas tid nu, dom där råttorna som kommer hela tiden har man försökt ignorera även att dom funnits där och bara förökat sig. Förberede en maskin tvätt, i helgen som bara stått och väntat på att få bli tvättad, idag trycke jag igång den och vips kom massa energi. Jag har städat precis alla rum, dammat dammsugit skurat golven, jag har diskat monsterdisk och försökt underhålla en humörsvängningsbebis som hette duga. Äntligen någon likhet med mig, ja självklart ska hon då få mina hemska humörsvägningar, om inte ännu värre! Hon har varit glad någon minut, skitsur nästa, så glad nästa igen och humöret har växlat hela dagen. Ibland kunde jag inte gå en meter i från henne och ibland kolla hon inte efter mig på några minuter. Så ikväll kommer jag nog sova gott :)

Jag städade konstant utan paus från 15.40 - 19.00, det var då gnällungen somnade och sen kom andré hem innan hon vakna så han kunde ta henne när jag fortsatte städa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: