Sådär ja

Jag satt och åt morot häromdagen och Nikita blev riktigt intresserad och ville ha den direkt, hon brukar inte reagera alls så när jag äter nått. Hon har fått en kokt hel minimorot en gång men inte så populärt, det är ju faktiskt inte alls lika gott som okokt :) Så hon fick smaka och hon tyckte de va jätte gott. Inte för hon fick i sig nått men ändå.

Idag när vi åt lunch åt jag morot och hon fick mat så titta hon med stora ögon på min morot, hon ville hellre ha den, och det fick hon doppad i sin mat, och hon gapa och hon åt och gapa och åt, med min morot som sked! :) Hon har haft matstrejk nu i kanske 5 dagar, sammanlagt har vi inte fått i henne många skedar och 2 dagar har hon helammats. Så idag fick jag i henne ganska mycket, hon fick även hålla själv :)




Kommentarer
sara - mamma till wilda Skrev:

hahaha Hur klarade hon av det? Har hon fått tänder?

2010-10-12 @ 07:37:11
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: