Såå trött

Det blir bara tidigare och tidigare mornar, och senare kvällar. Jag kan inte somna på kvällarna längre, har varit ett bra tag men nu kan jag inte gå och lägga mig innan 1, spelar ingen roll hur trött jag är jag ligger vaken och vrider på mig tills klockan är efter 1. Igår gick vi och la oss 23.30 och vid 00.40 gick jag upp en sväng för jag kunde verkligen inte somna, gick och la mig lite innan 1 och somna kort därefter. Jag fattar inte varför jag har så svårt för att somna.

Jag sitter i soffan och är knappt vid liv och Nikita kryper efter katten och lyssnar inte när jag ropar på henne. Tänk om man bara haft hälften av den energin? :)

Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf Skrev:

vad jobbigt att du har problem med sömnen! du borde prata med en läkare om det så du får något mot det och kan få din sömn, du måste få sova gumman! :(



ja det är så, dom blir ju sjuka sen får dom immunförsvar mot dom bacillerna men det tar ett tag :)



haha, liten tjej :) hur sitter 68 på henne då?

jo, vi funderade på det men vi fick vän ta 2 veckor för att få denna och det börjar bli riktigt kallt nu så vi beställer en ny istället så har hon denna så länge hon kan iaf :)



ja det där med 5 min metoderna är besvärliga och hjärtskärande, vår läkare sa till oss att säga godnatt och gå ut i rummet och låta han skrika, men han skriker inte han gråter och han har nattskräck. jag har aldrig klarat av att låta mina barn skrika, så förstår hur du känner. hon ska inte vara rädd för sin säng , ni får göra som ni gör visa att ni är där att hon inte behöver vara rädd. :)



ammar du henne fortfarande?

pussar och kramar. <3

2010-10-12 @ 09:49:09
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
sara - mamma till wilda Skrev:

Tänder på G hahahaha Nä, inget att skämta om din stackare. Hoppas du får lite mer sömn inatt

2010-10-12 @ 20:43:27
URL: http://saratilling.devote.se
W - ung 3barnsmamma & Fotograf Skrev:

Jag tycker du måste kämpa på med det som hon inte vill ha för hon är som sagt snart 9 månader och gränsen för amning går ju vid 1 års åldern iaf för mig och mina vänner, trots att hon inte vill ha så måste hon vänja sig för hon kan inte få din tutte hela tiden när hon vill och känner för det, hon är en stor tjej nu och om 3 mån är hon ingen bebis längre då är hon ett barn .



ja! testa lägga henne i sängen och lägga er i era sängar eller bredvid så hon ser er, min dotter vill helst att jag ligger så hon ser mig , grabben är också sån, man måste vara i rummet. hellre det en att låta dom bli mörkrädda och få nattskräck, tyvärr har min son nattskräck för vi lät det gå så långt.



kramar.

2010-10-12 @ 20:44:17
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: