Pratande bebis

Är inte van vid att få gå upp med en pigg glad bebis kl. 7.00 inte, men jag hade lovat andré sovmorgon just idag så visst valde han rätt dag ;) Vi gick dock och la oss igen när tösen börja bli trött framåt 9. Sen sov vi till 11 och andré ligger och snarkar än.

Det är så sjukt underbart, Nikita säger mamma hela dagarna och jag svarar henne varje gång, så i morse satt hon upp och tittade på mig och sa "mamma.. mamma.... mamma... mamma" tills jag tittade på henne och hon blev jätte glad, jag verkligen kände lyckoruset i hela kroppen, helt magisk känsla! :) Hon sa också mammapappa imorse :) Pappa har hon sagt någon gång innan men inte sådär jätte tydligt.

Igår var vi och hälsade på en liten bebis på inte ens 3 veckor, myys! :) Och så välutvecklad, han kunde redan le med hela ansiktet och det var ju bara för sött! :) snacka om en bebislängtan här ;)


Nikita står upp i lådan :)



Sen satte hon sig ner :)


Det absolut sötaste jag vet är när bebisar har tröja, blöjor och strumpor på sig, och sen krypa på det, jag dör så sött!




Min älskade vackra unge, du är det finaste mina ögon någonsin tittat på, att få spendera mina dagar med dig gör att allt blir så lätt, jag älskar mitt liv och jag älskar att just du kom in i mitt liv ♥


Nikita sitter inne på sitt rum och leker ♥




Just nu försöker hon klättra upp i soffan också, hon vill åt kablen till datorn som ligger där, och hon slänger ner allt som är i närheten för att försöka ta sig upp, sötnos. Så stolt hon blev när hon äntligen fick tag på den, men hennes mamma va elak och tog ifrån henne den direkt :) Just nu försöker hon dessutom ta sig under bordet, hann ta kort så kan visa vad hon håller på med för nått :)



Hon kryper under bordet där det finns en extra skiva eller vad jag ska säga, så hon kryper mellan bordet typ :)

Nu har hon lärt sig o vinka också, hon bara började vinka, men ville inte visa pappa utan vinka när han gått ut ur rummet, så sött! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vilka framsteg hon gör!

jag sa pappa först när jag var liten. =P



2010-10-03 @ 12:47:30
URL: http://briadlover.blogg.se/
Therese Skrev:

Va duktig hon är er lilla tjej. Kryper o står o pratar o vinkar. Vilken skillnad mot Theo:) Fast han har också börjat säga mamma och pappa nu. Sen pekar han ofta och säger "Dä":)

Hoppas ni haft en bra helg. Kram

2010-10-03 @ 15:33:12
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Evelina Skrev:

Hon är så söt! Har det blivit några steg än? För visst kunde hon ställa sig upp själv utan stöd?



Kram!

2010-10-03 @ 18:40:25
URL: http://happilyeverafter.se
Thakock Skrev:

sv: Hahah eller hur ;D

2010-10-03 @ 19:29:58
URL: http://briadlover.blogg.se/
Hannele - nybliven 2barnsmamma <3 Skrev:

Svar:

Oja det är skönt att få sova ut men väldigt jobbigt att man sover över allt annat med :/

Men så äre..haha..i början blir så :)



Nja..rutinerna till kevin har vi redan och vi håller på att ge rutiner till lillebror med men det är inte lätt just nu :P haha..

Jodå det går, vi hjälps ju åt så det går ju bara bra :)

Kramis!

2010-10-03 @ 20:02:04
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: