Öppna förskolan

Idag lyckas vi äntligen få med oss pappa också :)

Efter Nikitas mätta mage trodde jag faktiskt att hon skulle sova längre, men nej hon vakna vid 23, jag gick in och när hon märker att hon inte kommer få tutten blir hon hysterisk och slänger sig bakåt. Hon blev verkligen skitarg, så jag gick ut istället, och då blev hon hysterisk för jag gick ut. Hon  skrek i protest en stund, somna, vakna, somna. Sen vakna hon efter 00 när jag gick på toan, då både hörde hon och såg mig så då tog jag upp henne och la henne hos oss, efter ett tag kom jag på att det hade ju varit bättre o lägga henne i sin säng igen men jag tog mig inte upp igen :)

Igårkväll däremot gick jag inte ens in när hon vakna, då somna hon om på någon minut och sov vidare.

Nu ska vi göra oss iordning för att gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: