nikitas underbara lockar

Under bara  några dagar har Nikita fått jätte lockigt underbart hår! Hon har alltid haft lite små vågit hår men oftast bara när det varit blött, men nu blir det bara lockigare och lockigare för varje dag, såå underbart sött!
Du är perfekt hjärtat, glöm aldrig det!♥

Nikita tog upp dockan i knät och krama den länge förut, hann inte få fram kameran under kramen med dockan är rolig o leka med. Hon kommer nog få en docka i antingen julklapp eller födelsedagspresent, en lite mindre. Och som inte är hennes mammas gamla :)


Världens goaste unge, förstår inte hur man någonsin kan tappa tålamodet och bli arg på dig, framförallt inte med det där underbara söta ansikte!


Kort tv-tittande innan läggdags, hon som aldrig intresserar sig av tvn annars :)


Underbar bild, blir en förstoring till min fotovägg som jag tjatar om men som aldrig blir av :)

jag älskar dig Nikita, du är det finaste människa på denna jord, den mest perfekta varelse som funnits och jag älskar dig mer och mer för varje dag, varje sekund. Och få följa dina stora framsteg du gör varje dag är en helt otrolig känsla. Det är du som är perfektion ♥


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, jag tänkte precis " Vilka lockar" =D Så skrev du det ;D

2010-10-30 @ 09:55:23
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: