Lustig smak

Jag tror jag kommit på de, Nikita har ärvt sin fars speciella smaklökar. Han tycker om konstiga saker som typ oliver, avokado, lax, sill, men inte "vanligare" saker. Idag testade jag rödspätta till Nikita, hon åt och åt, och jag blev så chockad och glad så jag fick tårar i ögonen, haha! :) Så hon har förmodligen bara en lite speciella smaklökar. Men nu har jag iaf 2 rätter hon tycker om, gröt och välling får jag väl försöka prägla med, vet inte vad jag skulle kunna ge istället eftersom hon måste få i sig mer järn.

Det blev spontant in till stan idag, det blev en låång dag. Jag fick 500:- av andré i födelsedagspresent, det första jag gjorde va att gå och leta efter nått till Nikita, hon fick en mössa, halsduk och skor. Sen hittade jag ett par jeans till mig själv, äntligen! Jag är såå kräsen när de kommer till jeans och dessa var dessutom på rea ;)

Hälsade på Nikitas morfar och "mormor" annelie påvägen hem, men hon var tråkig och sov under hela tiden vi va där. Hon somna 18.20 och vakna när vi kom hem lite innan 21, så hon ville inte somna om igen och fick sitta och leka av sig efter ha suttit i en bil och vagn hit och dit hela dagen. När jag natta henne höll jag själv på att somna, är så trött så ögonen går i kors. Men sen kom jag på att det är ju bättre att jag går och lägger mig lite tidigare istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: