God morgon

Här vakna vi med 2 rinnande näsor, hoppas det stannar det och inte blir febria också. Nikita har fortfarande aldrig haft feber så tycker inte hon behöver det än heller :) Klockan 9 väckte Nikita mig, tyvärr inte på lika sött sätt som igår utan drog mig i håret och sjöng höga toner i örat, mysigt :)

Ny vecka igen, asså tiden går så himla fort! Men det gör ju det när man har roligt, och med en liten hemma har man verkliigen roligt hela tiden! :) Längtar såå tills i morgon, desperate housewives och cougar town, kvällen är räddad! Trodde tiden skulle gå lite långsammare då när jag längtar efter nått men nej, de går bara snabbare :)

Får se vad som händer idag, skulle viljat gå till öppna förskolan med Nikita eftersom vi inte var där alls förra veckan, men det får bli imorgon istället :)

Just nu kollar Nikita sig omkring, hittar nått hon vet att hon inte får leka med, jag säger ajaj hon går till nästa sak hon inte får leka med, skitungen! Haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: