Fuskat ikväll

Vi åkte iväg och handla vid 19 och i bilen påvägen hem somnade skruttan, när vi precis var framme, så somna hon om i famnen när vi gick in och jag la henne då i våran säng för att klä av henne så hon fick sova i våran säng ikväll. Vid 20 var jag så trött, så gick och la mig. Jag tänkte sova för natten men vakna en timme senare och var hungrig och kunde därför inte somna om. Har aldrig gått o lagt mig så tidigt så är inte förvånad över att jag inte kunde sova längre, hoppas bara jag kan somna snart då jag tänkt gå och lägga mig.

Jag har varit helt slut idag, har inte orkat göra nått alls. Så tur att jag har en helt underbar make som städa hela hemmet i helgen :) Dock syns det knappt nu, men ändå :) Tror det är en förkylning som spökar och hoppas den inte bryter ut, har ätit fruktsallad ikväll för att få i mig c-vitamin :)




Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf Skrev:

Vad duktig hon är ! :)

hehe ja det kanske blir en lång liten baby, men den var så lång med benen så inte från huvud till rumpa. :p



japp nästa månad tänkte vi ta reda pått.

hur lång var nikita när hon föddes?

puss och kram

2010-10-05 @ 07:25:04
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: