En bra födelsedag igår

Pappa och hans blivande fru, min äldsta bror Jocke och hans flickvän och Natalie robert och Kevin kom hit och firade mig igår, var hur trevligt som helst! Av pappa fick jag en skitsnygg och skön kofta, av min bror fick jag en jätte snygg typ vas med ett ljus i, och av natalie fick jag världens bästa nagelförstärkare. På kvällen satt jag och Natalie och spela kort, såg på film och prata skit till sent på kvällen :)

Idag fick jag sovmorgon igen av hjärtat, han tog Nikita som visste att man skulle ställa om klockan så hon vakna vid 9 (8) istället för 8 som hon vanligast vaknar.

Och sötaste idag kort efter jag gått upp:

Krypa upp och sätta sig i lådan är kul, haha! :)

Hon var jätte duktig igår, som vanligt, och tog flera steg när jag bara höll henne i en hand, det brukar vara tvärnit om man bara håller en hand. Hon får bättre och bättre balans för varje dag, känns coolt att första riktiga steget inte är så långt bort, samtidgt som det känns så overkligt, kommer min lilla bebis verkligen kunna stå och gå på egna ben? :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Hahaha vilken söt bild på henne!



Låter som en trevlig dag! =)

2010-10-31 @ 13:58:05
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: