Äntligen, känns underbart!

I 2 dagar har Nikita varit så super duktig! Hon har ätit gröt till frukost, med grädde på ska de va, hon har ätit en 3e dels burk till lunch och lika mycket till middag, och ätit fruktpuré! Hon är så himla duktig och det känns bara såå underbart!

Vi var nere på bvc idag och vägde henne igen, hon hade iaf gått upp till 7710g nu, och växt 1 cm, så 69 cm är hon nu. Så hon har iaf ökat även om hon är påväg ner ett snepp till på kurvan, men det är inte så konstigt eftersom när hon är vaken är hon inte still en sekund, hon kryper, ställer sig upp, går mot möbler och gåvagnen så hon gör ju av med många kalorier om dagen.

Sen läggningen, igår gnällde hon lite när vi gick in på hennes rum och hon visste att de va läggdags, sen ingenting mer och sov 15 minuter senare. Idag gnällde hon inget alls, hon satt och lekte en stund i sängen sen la hon sig ner. Jag var där inne i 30 minuter idag men hon somnade efter ungefär 15 minuter, men hon tittade om jag var kvar flera gånger så jag stanna en extra stund. Det gör mig inget, älskar att se henne när hon håller på att somna och sen sover :)

Så på väldigt kort tid har de både blivit bättre med maten och sömnen, det är väl på tiden efter 9 månder, som mitt stora hjärta blir imorgon! :)

Nu börjar snart desperate, känns som de nyss var tisdag? Tiden går verkligen hur fort som helst! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Oj så duktigt hon är! =)

2010-10-19 @ 21:24:53
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: