7.30 nya vaknatiden

Det var bara någon vecka sen hon alltid vakna vid 9, sen blev det 8, men nu är det visst 7.30. Igår vakna hon 5.30 satte sig upp i sängen och börja prata, och när andré ligger kvar i sängen (han går upp mellan 5.30-6.00) ville jag typ dö. Nikita fick då lägga sig i sin säng men när hon inte somnat på 10 minuter gick jag och hämta henne igen och tack gode gud somna hon om! Hon sov också bara 40 minuter igår runt lunch, hon brukar numera sova 1 timme första napen och hon tar nästan alltid 2. Skönt var de men nu är väl de också över, och jag somnar bara senare och senare på kvällarna, antal timmar sömn inatt 5½ timme. Innan nikita föddes 13 timmar, behöver jag säga att jag är trött?

Nu ställer hon sig mot gåvagnen och går också, hon tog måånga steg med den igår, skitsött! Det händer så mycket i hennes liv just nu så kanske inte så konstigt att sömnen förstörs? Hoppas det återgår till 9 när det lugnat sig i utvecklingen på Nikita :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch vad hemskt. Det blir nog bättre efter hand! =)



Godmorgon!

2010-10-15 @ 09:21:17
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: