Underbar morgon

Idag vakna Nikita vid 8. Vi gick upp och bytte blöjan, kissade ner pyamasen och gick tillbaka till sängen med bara blöja för att mysa, busa och äta. Den ungens morgonhumör kan verkligen få en att bli lycklig oavsett vad som händer, älskar hennes morgonhumör! När vi lekt 1 timme börja Nikita bli trött igen så hon åt frukost och somna, jag gjorde detsamma. 11.40 vaknar jag och möts av ett vackert leende från min dotter.

Nikita fick ett paket av sin mormor idag. Jag kommer inte fråga henne igen om hon kan köpa nått till Nikita iaf. Jag fråga för ett tag sen om hon ville köpa ett par jätte söta byxor till Nikita från hm, mörka jeans med en fjäril på ena benet. Dom jeansen jag fick såg typ motsatta ut, men jaja tack ändå eller nått..


Nikita såg ett väck på lakanet, hon låg och försökte greppa tag i den där, sen stoppa hon in knytnäven i munnen, sötunge. La då fram boken för att se om hon ville greppa den också, men den var roligare att titta på.


Det vackraste som finns ♥


Sen tröttna hon på att ligga på magen, så hjälpte henne jätte lite och då rulla hon runt själv, tog några pauser för att smaka på handen men sen så :)




Sen hamna hon på magen igen, efter våran långa powernap :)


Men denna gången var det roligare att ligga på magen.


Sen kom en stump, älskar bilden! :)


Ska man våga sig fram och lukta?
Nja, han var framme 1 sekund och lukta sen gick han igen.


Ska du gå nu surgubbe?


Och sen hade dom sagostund, mina fina bebisar. Nu ska jag gå och mysa med min underbara dotter, men det ser ut som hon somnat :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Hahah, jag dör.....jag gillar din slut kommentar!

Men var det inte bra att hon köpte något iallafall? ;P



Naw, så duktig tösen är! =D

2010-05-06 @ 13:53:25
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: