Trött

Har varit svintrött flera dagar, men ändå varit dum och lagt mig sent. Igår sov jag middag i typ 5 minuter, tog jätte lång tid innan jag somna och när jag väl lyckats somna fick vi besök. Nikita såg väldigt trött ut så la mig i sängen och amma henne och hon somna. Vad skönt tänkte jag och försökte somna, när jag äntligen håller på att somna ringer andré, försöker somna igen, när jag precis håller på att somna igen vaknar Nikita, såklart. Så måste börja lägga mig tidigare på kvällarna, har så jävla svårt för att somna hela tiden.

Mycket somna i detta inlägg :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Stackare! Du får sova en stund när Andre är hemma. Han får passa nikita en stund. =)

2010-05-17 @ 17:40:32
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: