Torsdag

Ídag fick jag nästan lite för lång sovmorgon. Nikita har bara vaknat för mat men inte vaknat och varit pigg förrens efter 11. Jag gick upp före henne idag, då pappa andré ringde och väckte mig vid 11. Men det gör inte så mycket. Just nu sitter hon i sin gåstol och leker.

Idag ska vi träffa Nikitas morfar. Han kommer hit för att skriva på borgenär på lägenheten. Den kommer stå på mig med pappa som borgenär för att jag inte har någon inkomst. Men innan vi ska ner dit så ska vi ta en fika först, mysigt!

Nikita har rivit sig på sin dubbelhaka, hon har ett litet litet sår där :( min lilla plutt. Och jag har sovit någon riktigt konstig ställning inatt för jag har ont och är stel i hela kroppen. Och när jag vaknar har båda mina armar somnat.

Nu ska jag leka och busa och mysa med min vackra underbara dotter ♥

Hoppas ni får en lika bra dag som vi kommer ha ♥

Kommentarer
Louise Skrev:

svar:

Jag har svårt att formulera mig själv, men inte genom text.

Låter så bra i mitt huvud, men när det kommer ut ur munnen blir det så fel... :P



Har inte varit ifrån Leona speciellt länge, men min sambo tar ju henne på babymassage ibland och han är borta runt 1 timme då.

Hon får tutte innan han åker så hon brukar vara nöjd.

Annars får han i princip tvinga ut mig så att jag kanske tar en halvtimmes promenad på egen hand eller med någon av hundarna... så att jag iallafall kommer ut i friska luften lite. Har inga vänner med barn, så blir lite som du beskrivit, man klänger mest på gubben :)

Sista tiden så har jag väl försökt åka iväg lite på egen hand, ihop med min morsa, men då har jag Leona med... :)



Kram

2010-05-27 @ 13:36:35
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Louise Skrev:

Svar:

Jag håller med, det är lite tråkigt. Känner igen mig mycket i dig och det du skriver i bloggen med faktiskt.

Hade varit roligt och se hur Leona och Nikita skulle reagera på varandra också, haha :)



Förstår precis vad du menar.

Jag tycker det känns som en del vänner har dragit sig undan sen man fick barn också... :/



Finns det typ inget liknande där ni bor?

Babymassagen här är anordnad genom distriktssköterskan vi träffar på bvc, är hon som håller i kursen :)



Kram

2010-05-27 @ 14:30:18
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Zandra Skrev:

Jag håller med dig, irriterande.

Finns så många som inte ska ha barn! USCH!



Min faster fick barn för ett år sen typ, som dog under förlossningen.

Men idag fick hon en tös :) Jättekul att de gick bra..



Hehe, nej de e alldeles för långt från min mamma :P



Kram

2010-05-27 @ 17:06:52
URL: http://zandraak.blogg.se/
Thakock Skrev:

Vad snällt av han att stå som borgenär! =)



2010-05-27 @ 20:11:39
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: