Tisdag

Nikita fick mig på strålande humör igen när hon log mot mig, den där ungen kan få mig lycklig vad som än händer ♥ Att man kan älska någon så obeskrivligt, känns så magiskt!

Idag vacknade min prinsessa kl. 7.00, pigg och blev överlycklig när jag fick upp ögonen. Märkte rätt snabbt att min lilla älskling knappt kunde andas så fram med nässugen och Nikita kunde andas normalt igen. Den där nässugen är nog det bästa jag köpt! Har fått användning för den nästan varje dag sen den kom, dumma Nikitas näsa!

Vid 8.00 ungefär hade vi lekt en timme, då blev Nikita trött igen så vi somna om och sov tills min mobil ringde efter 10 någon gång. Då gick vi upp och jag blev på dåligt humör så Nikita fick leka en stund i babygymmet. Vilket hon gör typ varje morgon iaf :) Sen har vi haft mys i sängen, och sjungt lite. Nikita tyckte de va jätte roligt att höra sin mamma som låter som en gris sjunga, haha!

Jag älskar min vackra dotter, Jag älskar min fina man, och jag älskar min underbara katt ♥


Kommentarer
Thakock Skrev:

Låter som en ganska bra morgon ändå! =)

2010-05-04 @ 16:31:28
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: