Tisdag

Jag tror du är avundsjuk, jag fick den perfekta dotter. Jag fick den mest underbara killen, jag ska gifta mig. Jag är en jätte bra mamma, jag sätter Nikita först när det gäller ALLT. Allt går så bra för mig, istället för att klaga och gnälla, vad glad för min skull istället..

Idag vakna vi samtidigt som pappa andré, har nog inte hänt på vardagar förut. Men han tog sovmorgon, kl. 7 gick han upp, jag blev livrädd när jag skulle gå som en sombie in på toan och möter någon där :) Nikita fick leka till 7.45 sen gick vi och la oss igen. Vet inte hur mycket Nikita sov, men varje gång jag vakna sov hon så vid 11 ringde pappa andré och jag hade precis vaknat men låg och amma då så höll på att somna om. Nikita sov tills jag börja prata, då kolla hon på mig och såg jätte trött, lilla plutt. Som nu försöker äta upp min arm.


Kommentarer
sara - mamma till wilda Skrev:

Gör dig av med den där personen. Inget att ha i ditt liv!

2010-05-25 @ 17:19:24
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: