Städning

Det såg ut som någon släppt en bomb här, igen! Så idag passade jag på när Nikita sov middag, hon var snäll och vakna när jag nästan var helt färdig. Jag har dammsugit och plockat bland papper, enda stället som fortfarande ser ut som bombnedslag är köket, tänkte ta tag i de ikväll men får se hur det blir med den saken. När jag skulle städa vid datorn ville Nikita inte längre ligga på golvet så hon fick sitta i datastolen sålänge. Det var mycket roligare :)

Det är lite jobbigt att Nikita tröttnar så fort när hon ligger på filten, smidigt o lägga henne där annars när man ska göra nått. Vill verkligen ha en bumbostol till henne, tror hon skulle älska den :)

Idag har också jag och Nikita träffat hennes mormor. När mormor tog henne när vi va här gick det bra en liten stund, sen gnällde hon lite innan hon kom tillbaka till mig, och då log hon jätte mycket mot mormor igen :) Sen gick vi hem till mormor och åt mat. Jag fick sitta och amma samtidigt som vi satt och åt, Nikita ville ju också äta. Vi va där rätt länge och kändes skönt att få prata med någon annan än andré. Vi prata om typ allt, vilket känns väldigt skönt. Jag saknar min mamma så mycket.

Imorgon ska jag bli ensamstående 4barnsmamma. Ska va barnvakt åt mina småsyskon en stund i morgon kväll. Dom brukar va snälla mot mig så får hoppas att dom är det i morgon också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: