Stackars mig!

Godmorgon.

Idag är det synd om mig, är jätte solbränd och fick skoskav av mina fliflop igår så kan inte gå normalt. Och blir väckt av en superglad tjej, men genom att hon river mig på brännan, det gjorde ont! Nej den här sommaren ska jag va duktig och använda solskydd!

Nikita åt bara en gång inatt, och har fortfarande inte ätit frukost. Hon äter mycket mindre än vad hon gjort tidigare, eller hon äter mer åt gången. Ska försöka räkna hur ofta hon äter nu. Sist var det 15 gånger per dygn och då va hon 2-3 månader.

Nu ligger min lilla spratteltjej framför tvn på en filt, hon bajsade ner babygymmet igår. Men det var lika roligt att åla sig på en filt som i babygymmet, om inte ännu roligare :) Tänk o få ha hennes energi på morgonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: