Såhär mycket..

.. har min älskling saknat mig


Den där datorn, andrés älskarinna ;) (godiset är faktikt mitt som andré hade med sig igår )

En trött och utslagen tjej förut. Hennes mamma har varit jätte elak idag. För att börja vänja henne vid att vara hos andra än mig eller andré frågade jag angelica om hon kunde hålla Nikita även om hon skrek, och de gick hon med på. Så Nikita fick skrika en stund och angelica försökte få tyst på henne, men hon vägra. Då kom hon till pappa och fortsatte skrika, kom till mig, skällde lite på mig sen blev hon tyst. Vi ska försöka göra så någon gång ibland när vi är där uppe och fikar för att vänja Nikita. För dom är inte främlingar för Nikita längre, dom har ju träffat henne mer än både farmor och farfar och mormor och morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: