Rygg till mage

Idag fick jag sovmorgon, Nikita och pappa gick upp 7.30. Nikita var vaken ett tag innan pappa tog upp henne och lät mig sova till typ 11, tack älskling de va skönt :)

Under tiden jag sover och andré tittar på datorn vänder hon sig från rygg till mage för första gången, förut har hon bara vänt sig från sidan till mage. Hon föröskte göra det igen sen, men hon gav upp. Hon är duktig på att förflytta sig också, och fötterna får hon syn på mer och mer nu, så sött :)


Idag har jag och Nikita tagit oss en liten promenad. Vi gick bort till sjön och doppa fötterna, Nikita låg och sov så skönt i vagnen. Äntligen är sommaren här :) Men idag var jag iaf duktig och smörjde in mig innan vi gick ut. Men skulle inte bli förvånad om jag brände mig iaf.

Kommentarer
Anonym Skrev:

vad duktig hon är ! och så typiskt när man missar sånt :p

men som du sa så vänder dom sej väl hur som helst snart så man hinner väl se det tillräckligt sen :)



kramar!

2010-05-22 @ 19:06:03
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/
Thakock Skrev:

Så duktig hon ör! *=D

Värmen är verkligen härlig!

2010-05-22 @ 22:51:41
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: