Nikita

Jo jag vet det var ett jävla tjat på mig idag, men jag bara måste göra denna listan också ;)

Född:  20 Januari 2010
Var: BB i Linköping rum 105
Tid: 07.34
Födsel vikt: 3180g
Födsel längd: 47cm
Huvudmått vid födsel: 34cm
Namn:  Nikita
Andranamn: Agnes
Efternamn: Gaines
Ålder: 15 veckor + 6 dagar
Namnbetydelse:  Obesegrad
Nyligen lärt sig: Rulla från mage till rygg och skratta
Dagis: -
Vikt nu: 1 månad sen vägde hon 5870g
Längd nu: 1 månad sen 59cm
Mammagris eller pappagris: Mammagris, helt klart!
Favoritbus: Busa i sängen och göra pruttljud och få pruttljud tillbaka
Favoritmat: mammas mjölk
Favoritleksak: Tygbok från Goboken och nallen som hon fick av sin mormor när hon var nyfödd
Favorit tv-program: ztv
Favoritmusik: -
Sover i: pyjamas
Favorit person förutom mamma & pappa: än så länge bara mamma, andrés moster lyckades få tyst på henne när hon var ledsen så kanske Li då :) 
Barnvagn: Snygg, tror det är en emmaljunga
Försäkring: Dumma mamma har inte fixat de än, men jag har fyllt i papprena! Fy på mig!
Blöjor: Libero, stl 3 pampers nattblöjor
Hur många tänder: 2 påväg, en på varje sida, men dom har fortfarande inte kommit upp än men man ser dom
Storlek i kläder:  62 men kan ha 68 i vissa kläder
Syskon: Inga


Kommentarer
Thakock Skrev:

sv: Haha ja den är ju så söt! =P



Haha, ja ibland blir det så men jag mejlar dej på den du angav. =P

2010-05-12 @ 09:46:48
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

Naw så gullig info! =)

2010-05-12 @ 10:32:56
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: