Något nytt varje dag

Tycker det är så roligt att få vara med hur ett barn utvecklas, det är nått nytt varje dag. Nikita tycker ju om att vara med mycket, så la en kudde under babygymmet så hon kom upp lite, då gick de lite lättade att leka också! Jag vill ha en bumbo stol till henne!



Idag har vi tvättat. Och idag var det faktiskt vi, annars brukar de va andré som får ta tvätten, men såklart är det jag som sorterar :) Och säger vad han ska tvätta de i, och vad han får och inte får torktumla. Men nu får han inte torktumla nått för de luktar inte nytvättat då utan allt luktar torktumlare och känns fettigt, nej jag tycker inte om torktumlare! Nikita fick såklart följa med i tvättstugan och för att jag skulle kunna hjälpa till att hänga upp tvätten fick Nikita sitta i bärselen :)




Hon väger nog närmare 7 kg nu skulle jag tro, trodde min rygg skulle gå av efter typ 5 minuter. Tycker det känns som man aldrig går till bvc längre. Vi var där den 19e och ska inte dit igen förrens den 25. Det var mycket bättre när man fick komma varje vecka ju :)

Kommentarer
Zandra Skrev:

Hehe, de händer veklrigen grejer hela tiden. Speciellt vid 7-8 månaders ålder.. Hos Tyra sa de poff, sen kröp hon, ställde sig själv o sånt. Tyra väger nog en 12 kg nu :) hehe!

2010-05-13 @ 23:23:39
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Thakock Skrev:

Så söt hon är! =D



Vad kul att det händer grejor, snart springer hon väl rundor. =)

Fy, hon måste vara rätt tung då. Ta vara på din rygg!

Du behöver den sen när du ska springa runt och jaga henne. ;D

2010-05-14 @ 11:07:57
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: