Mys

Ikväll ska vi ha mys, vi ska äta gurka och paprika med dipp och kolla på götakanal 3, fast vi har hört att den inte alls ska va bra :) Och viktigast av allt, hålla varandra i handen. Näst sista fredagskvällen som ogift, om en vecka kommer jag nog dö av nervositet :) Men allt känns bara så himla rätt, jag har inte tvekat ens för en sekund om andré är HAN, den rätta! Jag vet de, jag känner det i hela kroppen. Jag älskar dig!

Det var jätte mysigt i stan idag, lite stressigt fast vi åkte tidigt. André hatar att gå i affärer så vi stressa bara igenom där och jag fick inte ens kolla på allt jag ville. Då tog han mig i handen och drog ut mig från affären :) haha. Hur kommer det sig att Nikita alltid får med sig nått hem när vi är och handlar? Den där ungen vet hur man gör ;) Eller så är det hennes mamma som vet hur man gör :) Men dom hade billiga bodys på hm, bara 39.90:- så det blev 2 body och ett bar byxor till prinsessan.

Jag fick en locktång/plattång och lösnaglar och brun utan sol till bröllopet. Testade spraya på benen idag för att se hur det blir, men såg ingen skillnad. Men det står att man ska använda den varje dag tills man fått det resultatet man vill ha så får väl se om jag blir lite fuskbrun till bröllopet då :) Man vill ju inte direkt smälta ihop med klänningen :) haha.

Nu står mitt stora hjärta och vill ha datorn, så ska jag gå och skära grönsaker.

Jag älskar min lilla egna familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: