Minispa

Äntligen! La Nikita 19.45, hon gnällskrek i mindre än 1 minut, 4 minuter senare sov hon! Det känns nästan för bra för att vara sant! :)

Och då har hon ändå sovit hur mycket som helst. Hon vakna sista gången 11.50 och då gick vi upp. ungefär 1-2 timmar senare sov hon igen, ungefär 1½ timme. Sen vid 18 ungefär tog hon en till nap och ändå somna hon så bra ikväll, så underbart!

Idag har jag köpt ansiksmask, så ikväll blir det minispa för min del. Ansiksmask, hårinpackning, fotbad, och för att lyxa till det lite extra, gurkbitar på ögonen och bara njuta av livet! Jag vet ju att jag aldrig kommer bli mer lycklig än så här så njuter medans jag fortfarande är såhär lycklig som jag är. Mitt liv är verkligen perfekt, jag älskar mitt liv! ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Hon visste nog att mamma behövde lite egen tid och somna snabbt! ;D

2010-05-02 @ 20:25:51
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: