Middag

Idag var Nikitas föräldrar trötta, andré var fyllechaffis inatt (bra betalt och vi behöver pengarna såhär innan bröllopet ) och jag kunde inte sova eftersom andré inte låg i sängen, så låg jag och tänkte att tänk om dom skulle va med om en bilolycka eller nått o dö, så jag kunde inte sova. Så när Nikita ville upp runt 8 i morse fick hon faktiskt leka själv och jag tror hon somna igen sen. Kl. 11.00 lyckades hon få liv i sin mamma och kort därefter fick hon liv i sin pappa.

Idag bjöd Nikitas farmor på middag, halv åtta hos mig :) Vi fick både förrätt och middag, var riktigt gott, men lite starkt :) Nikita var lite trött och gnällig och hon somna precis när jag ätit färdigt. Sen vakna hon när dumma mamma kom på att hon skulle ta på pyamasen så la henne igen när vi kom hem 20.47 och 20.50 var det tyst och hon sov. Skönt att det börjar vända igen, är så jobbigt när hon skriker så :(

Just nu sitter jag med ansiksmask, skönt :) Älskar när man gjort iordning sig med smink och jeans och sen när man tar av sig jeansen och tvättar bort sminket är det så skönt :) Jag älskar mysbyxor, oborstat hår och utan bh :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Trevlig dag ju! =)



Ja, visst är det lika trevligt att göra sig i ordning som att göra sig i oordning! =)

2010-05-15 @ 22:27:06
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: